🎉 Vi har lansert vår nye WordPress-plugin! Last ned nå

Podcast - Niels Arts er gjest i podcasten "På vei mot 20 millioner": Internasjonalisering og oversettelse av nettbutikken din

Niels Arts var invitert som medeier av Clonable under Webwinkel Vakdagen for å snakke om Clonable og internasjonaliseringsstrategier for nettbutikker.

Lytt til podcasten her

Beskrivelse av podcasten:

I denne spennende episoden av "På vei mot 20 millioner" har vi invitert Niels Arts, eksperten bak Clonable, til en dyptpløyende samtale om internasjonalisering. Vi fokuserer på hvilke utfordringer og muligheter netthandelsbedrifter står overfor når de vokser og ekspanderer til internasjonale markeder.

Som eier eller leder av et e-handelsselskap med store vekstambisjoner vet du at internasjonal ekspansjon er viktig, men samtidig full av utfordringer. Hvert steg mot et nytt marked innebærer sine egne utfordringer, fra oversettelser og kulturelle nyanser til tekniske implementeringer og juridiske spørsmål. I denne episoden ser vi nærmere på hvordan du kan overvinne disse hindringene og få nettbutikken din til å vokse på tvers av landegrensene.

Hør hvordan Niels fremhever essensen av gode oversettelser og bruk av morsmålstalere for kvalitetskontroll. Oppdag viktigheten av markedsundersøkelser, plattformtilpasning og logistikkstrategier, slik Clonable presenterer dem. Niels gir konkret innsikt i strategiske valg rundt valg av markeder, konkurransens og markedsføringens rolle, og hvordan man håndterer tekniske detaljer som valuta- og momsinnstillinger når man setter opp en nettbutikk for ulike regioner.

Enten du akkurat har begynt å se over grensen eller allerede er på vei inn i nye markeder, gir denne episoden av "På vei mot 20 millioner" deg verdifull innsikt som kan hjelpe deg med å finpusse strategien for internasjonal ekspansjon og unngå typiske fallgruver. Niels' ekspertise kombinert med Clonable 's praktiske tilnærming gjør dette til et must for alle som driver med e-handel og ønsker å ta virksomheten sin til neste, internasjonale nivå. Engasjer deg og ta neste skritt på veien mot vekst!